Finanse – rzecz, która spędza sen z oczu niejednemu przedsiębiorcy. W ostatnim czasie kryzysu, wielu zastanawia się jak zyskać dodatkowych klientów, tak aby zagwarantować sobie tak niezbędny przychód, bo przecież trzeba w jakiś sposób pokryć koszty funkcjonowania firmy. Jednym z rozwiązań, które mogą pomóc w takiej sytuacji jest pozycjonowanie google, czyli internetowa reklama naszej firmy i zapewnienie jej wysokiej i stabilnej pozycji wśród konkurencji. Choć na pierwszy rzut oka może wydawać się nieco nielogiczne, gdyż trzeba w nie zainwestować, a przecież mieliśmy oszczędzać i uważać na finanse firmowe, to jednak w rzeczywistości jest to rozwiązanie bardzo korzystne, które skutecznie zachęci potencjalnych klientów do skorzystania z oferowanych przez nas produktów i usług. W jaki jednak sposób zająć się takim pozycjonowaniem, jaka jest jego cena, jak długo trwa i jakich rezultatów możemy się spodziewać? Przyjrzyjmy się po kolei wszystkim tym kwestiom.

Pozycjonowanie w Google – jak to robić?

Istnieje sporo metod pozycjonowania Google, jednak do zastosowania każdej z nich potrzebujemy nieco czasu i wiedzy – do niektórych tej podstawowej, do innych tej bardziej specjalistycznej. Jeśli brakuje nam jednego lub obu tych elementów, lepiej będzie powierzyć tę sprawę odpowiedniej agencji SEO, czy firmie pozycjonerskiej. Jeśli zaś dysponujemy zarówno czasem, jak i wiedzą, możemy zająć się pozycjonowaniem naszej strony, a przynajmniej wieloma jego elementami, sami. Warto tutaj skupić się na takich środkach jak słowa i frazy kluczowe, odpowiednia ilość tekstów na stronie, fanpage strony na Facebooku, konta w innych serwisach społecznościowych, mailing, pozycjonowanie w Google Maps, czy prowadzenie bloga. Stosując te techniki, nasza strona na pewno odniesie sukces.

Pozycjonowanie strony – jak długo i jak drogo?

Jeśli chodzi o koszty pozycjonowania w Google cena będzie uzależniona od naszych możliwości finansowych, a co za tym idzie zakresu wykonywanych prac i inwestowanych środków. Oczywiście, im więcej jesteśmy w stanie zainwestować, tym lepiej, gdyż można wtedy prowadzić działania na szeroką skalę. Dlatego też nie da się określić jednej standardowej kwoty. Poza tym agencje SEO są w stanie wycenić swoje usługi dopiero po zapoznaniu się z określoną stroną. Jeśli chodzi o czas jaki musimy przeznaczyć na pozycjonowanie, a raczej na uzyskanie pierwszych widocznych efektów, wynosi on od miesiąca wzwyż. Jeśli więc oczekujemy natychmiastowych rezultatów, na pewno się zawiedziemy, pozycjonowanie w Google nie jest bowiem procesem szybkim. Jeśli się jednak nie zniechęcimy, z czasem zobaczymy konkretne efekty. Nasza strona znajdzie się na pierwszych stronach, a może nawet na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania, a dzięki temu trafi na nią sporo nowych użytkowników, co w praktyce oznacza potencjalnych klientów. To z kolei sprawi, że przychody naszej firmy wzrosną, a właśnie na tym na zależy w czasach powszechnego kryzysu.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl

By admin