W każdej dziedzinie życia pojawiają się mity oraz nieprawdziwe informacje, które zakorzeniają się głęboko w świadomości i które ciężko jest usunąć z codziennych debat. Nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania stron w Poznaniu – tutaj również panuje wiele mitów, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością i skrzywiają obraz całej branży. Dlatego warto rozprawić się z nimi raz na zawsze – oto, co często usłyszysz na temat pozycjonowania, a co nie jest prawdą!

5 mitów SEO!

Po pierwsze – Możesz pozycjonować się samodzielnie

Jest to jeden z najczęściej powtarzanych mitów, który niestety bardzo mocno wprowadza w błąd i uniemożliwia skuteczne promowanie swojej działalności. Pozycjonowanie stron Poznań jest dziedziną złożoną i skomplikowaną, w przypadku której niezbędne są wiedza, umiejętności, doświadczenie, a także dostęp do wysokiej jakości narzędzi. Nie można się nauczyć SEO w kilka dni – to proces, który często trwa latami, dlatego też chcąc uzyskać wysokie pozycje strony w wyszukiwarce Google, postaw na sprawdzoną agencję SEO.

Dzięki temu nie tylko oszczędzisz czas i nerwy, ale również zyskasz satysfakcjonujący Cię efekt, mogąc jednocześnie skupiać się na swoich podstawowych zadaniach.

Po drugie – Wystarczy tylko content

Rozwój algorytmów w ostatnich latach, w tym Pandy sprawił, że wiele osób przewartościowało swoje myślenie i poszło nieco za daleko w swoich ocenach. Niektórzy twierdzą np. że wystarczy wysokiej jakości content, a więc treści, aby móc rywalizować o najwyższe pozycje w googlowskim rankingu firm. I choć treści mają ogromne znaczenie, nie są jedynym czynnikiem, o jaki należy zadbać i na który uwagę zwraca Google. Niezbędna jest też optymalizacja strony pod kątem mobilności, meta tagów czy prędkości ładowania, dobór odpowiednich słów kluczowych, link building i dziesiątki innych rzeczy, o które zadbają specjaliści SEO.

Tworząc więc content, nie zapominaj o innych istotnych kwestiach, bez których pozycjonowanie stron w Poznaniu byłoby niemożliwe.

Po trzecie – Social media nie mają znaczenia

Oczywiście – media społecznościowe nie są czynnikiem rankingowym Google i nie mają bezpośredniego wpływu na pozycję Twojej witryny. Co nie znaczy, że nie mogą być bardzo pomocne w procesie SEO. Umieszczając na Facebooku czy Twitterze ciekawy content oraz odnośniki do swojej strony, w które klikają użytkownicy, zyskujesz bowiem większy ruch na stronie, co ma znaczenie dla Google. Co więcej – dzięki social media budujesz pozytywny wizerunek swojej marki oraz dbasz o zaufanie klientów, co jeszcze bardziej sprzyja Twoim działaniom promocyjnym. Warto więc zadbać o tę kwestię!

Po czwarte – Strona nie musi być mobilna

Jest to nieprawda, o czym świadczą ostatnie algorytmy Google – we współczesnym świecie zdecydowana większość z nas przegląda Internet na telefonach komórkowych i tabletach, dlatego też gigant z Mountain View zwraca szczególną uwagę na to, by witryny były responsywne. Co więcej – to na nie zwraca uwagę w pierwszej kolejności, ustalając ranking strony! Jeżeli więc chcesz, aby Twoje działania SEO były skuteczne, zadbaj o to, by Twoja strona działała perfekcyjnie na telefonach i tabletach.

Po piąte – SEO umiera

Jest to mit, powtarzany już od wielu lat. Niestety, wbrew opinii wielu osób, pozycjonowanie stron WWW z roku na rok rośnie w siłę i stanowi coraz bardziej skuteczny sposób na promowanie przedsiębiorstw. Jeżeli więc chcesz zyskać widoczność w sieci i zadbać o to, aby więcej osób zapoznało się z Twoją ofertą – postaw na SEO!

By admin