W powodzeniu każdej firmy niezbędna jest szybka i życzliwa komunikacja ze swoimi kontrahentami. Firma, która pokazuje zaangażowanie i wsparcie swoim kontrahentom, umacnia ich zaufanie i powoduje, że decydują się na dłuższe współpracę. Bardzo ważne jest to, aby wybrać odpowiednią firmę, która prowadzi swoje usługi w sposób rzetelny i uczciwy. Wybór odpowiedniej firmy telekomunikacyjnej, czy operatora telefonicznego wpłynie znacznie na komunikację z klientami. Na rodzimym rynku funkcjonuje dużo firm prowadzących usługi telefoniczne , jedną z nich jest Spikon. Spikon stawia na ciągły rozwój, jest doświadczonym operatorem, którego centrale mieszczą się na terenie Polski.

Spikon- świadczenia telefoniczne

Spikon nieustannie inwestuje zarówno w podnoszenie kwalifikacji i kompetencji swoich konsultantów jak również w oferowane usługi. Firma Spikon wie, że właściciele firm, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność również zasługują na usługi najlepszej jakości. Dlatego gwarantowane przez Spikon ceny są niezwykle konkurencyjne i indywidualnie dostosowane do wymagań i możliwości swoich klientów. Każdy klient Spikon płaci tylko za użyty czas, a nie za cały miesiąc. Firma, która zapewnia usługi telefoniczne stawia na jawność i przejrzystość w kontaktach ze swoimi klientami. Nie ma ukrytych kosztów, czy dodatkowych nieprzewidzianych opłat. Każdy pracownik udzieli wszelkich ważnych informacji i pomoże w doborze odpowiedniej oferty, aby ulepszyć efektywność działalności swojego klienta. W firmie pracują specjaliści, którzy posiadają ponad 12 – letnie doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji. Spikon stara się cały czas unowocześniać swoje oprogramowania i wprowadza niezbędne aktualizacje. Zadowolony klient poleci usługi innym, co dodatkowo wpływa na tworzenie pozytywnego wizerunku i reputacji każdej firmy. Dzięki innowacyjnym i sprawnym rozwiązaniom systemu, windykacja CRM nie stanowi wyzwania dla przedsiębiorców. System Spikon sprawdzi się w każdej działalności, bez względu na profil czy jej wielkość. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego klienta.

Dialer automatyczny

To usługa niezwykle pomocna, gdyż umożliwia nadzorowanie połączeń wychodzących. Aby spełnić wszystkie oczekiwania swoich przedsiębiorców Spikon umożliwia samodzielne dostosowanie działania wyspecjalizowanego programu dialer. Niebywałą zaletą dialera telefonicznego jest unikatowy mechanizm prezentowania numeru . Każda firma, która używa tej usługi zauważa, że znacznie podniosła się efektywność i jakość komunikacji ze swoimi klientami. Konsultanci, którzy obsługują swoich klientów mają łatwy i szybki dostęp do niezbędnych informacji o swoich rozmówcach. A co najważniejsze rozmówca nie musi poświęcać dużo czasu na oczekiwanie na połączenie. Jest on poinformowany o długości oczekiwania na połączenie z konsultantem, jak i swoje miejsce w kolejce. W obecnych czasach dla każdego czas jest bardzo ważny. Dlatego czas zaoszczędzony na wykonywanie telefonów i oczekiwanie na połączenia można przeznaczyć na inne istotne sprawy. Sukcesy klientów Spikon są osobistymi sukcesami firmy i napędzają ją do działania i podnoszenia swoich umiejętności.

By admin