Chociaż od kilkunastu lat większość z nas korzysta z telefonów komórkowych, to w biurach trudno byłoby komunikować się będąc połączonym wyłącznie do telefonii GSM. Telefony stacjonarne to podstawa i bez nich trudno wyobrazić sobie kontaktowania się z klientami, czy partnerami biznesowymi. Jakie telefony biurowe wybrać?
Nowoczesne telefony IP
Obecnie technologia rozwija się bardzo szybko i trudno wyobrazić sobie prowadzenia i rozwijania biznesu bez korzystania z innowacyjnych rozwiązań. Technologia VoIP to doskonała opcja ze względu na to, że takie telefony mają dużo nowoczesnych opcji, poza tym połączenia w przeciwieństwie do standardowej sieci telekomunikacyjne są niedrogie. Dzięki temu można znacząco obniżyć koszty prowadzenia biznesu, a wdrożenie nowoczesnej technologii wcale nie jest kosztowne. Niekiedy wystarczy przystosować posiadane telefony za pomocą specjalnego adaptera, nawet nie trzeba ich wymieniać na nowe. Oczywiście, gdy posiadamy większy budżet to warto zdecydować się na zakup nowych aparatów, gdyż dają dużo ciekawych, przydatnych funkcji. Przede wszystkim można za ich pośrednictwem prowadzić dobrej jakości telekonferencje, wideokonferencje i to bardzo dobrej jakości. Nowoczesne urządzenia są wyposażone w wyświetlacze, na których można sprawdzić dane klienta czy dostępność poszczególnych pracowników. Telefony IP są niezwykle intuicyjne i dają dużo możliwości. Wśród akcesoriów na uwagę zasługuje zestaw głośnomówiący Jabra speak 710, który doskonale sprawdzi się na telekonferencjach, gdzie jakość dźwięku musi być bardzo dobra. Jabra speak 710 gwarantuje dźwięk w jakości HD, obie strony na linii są bardzo dobrze rozumiane, rozmowy mogą być prowadzone na najwyższym poziomie. Bez wątpienia jest to doskonałe rozwiązanie dla firm, które bardzo często organizują takie spotkania. Zestaw Jabra Speak 710 jest wygodny w użytkowaniu i niezwykle funkcjonalny, został wyposażony w technologię Bluetooth o zasięgu do 30 metrów, co umożliwia komfortową, bezprzewodową komunikację w dowolnym pomieszczeniu. Bateria działa do 15 godzin pracy. Sprzęt automatycznie instaluje się na urządzeniach, tak więc wystarczy go podłączyć, współpracuje ze smartfonami, tabletami, notebookami i laptopami, będzie świetnym wsparciem w każdym biurze.
Jaki telefon kupić?
Wybierając telefon stacjonarny warto zwrócić uwagę między innymi na maksymalny czas rozmów oraz czas czuwania. Podstawa to funkcja zapamiętywania ostatniego numeru, dobrze rozbudowana książka telefoniczna czy takie rzeczy jak regulacja głośności. Kolejna ważna sprawa to rozmiar i ergonomia, warto, żeby telefon był odpowiednich gabarytów, aby przestrzeń na biurku była odpowiednia. Obecnie możemy wybierać spośród różnego rodzaju modeli telefonów stacjonarnych i zestawów głośnomówiących, które można dopasować do swoich potrzeb. Ważne jest to, żeby wybierać urządzenia z wyższej półki cenowej, gdyż jest to gwarancja długiego i bezawaryjnego użytkowania.