Każdy przedsiębiorca musi posiadać swoją firmową stronę internetową. To ważne, jeśli chcemy, aby nasz biznes zaistniał w Internecie. Obok tego faktu nie można przejść obojętnie. Z każdym rokiem liczba Internautów rośnie. Obecne dane mówią o 20 milionach Internautów w Polsce. Jest to dowodem na to, że musimy mieć własną stronę firmową oraz zadbać odpowiednio o marketing. Sama witryna nie wystarczy. Muszą być osoby, które chętnie będą na nią wchodzić. Kolejnym etapem jest korzystanie przez osoby z naszych usług bądź produktów. Tutaj ważne jest pozycjonowanie strony. O tym w dalszej części.

Co rozumiemy pod pojęciem pozycjonowanie strony?

Pozycjonowaniem nazywamy działanie, które ma na celu wpłynięcie na osadzenie jak najwyżej w wynikach wyszukiwania naszej strony internetowej. To zaś prowadzi do zwiększenia wejść użytkowników Internetu na naszą stronę. Z punktu widzenia biznesowego takie działanie jest jak najbardziej pożądane. Z tego powinni zdawać sobie sprawę właściciele firm. Nie ma znaczenia, czy firma jest wielka czy też niewielka. Pozycjonowanie stron www jest dla każdego. Na rynku działa wiele agencji SEO. Problemem może być dla nas, z usług której skorzystać. Na pewno warto kierować się opiniami klientów danej firmy, która świadczy usługi pozycjonowania stron internetowych. Jeśli agencja SEO ma wiele negatywnych opinii oraz ocen, wtedy powinniśmy się poważnie zastanowić, czy z takiej firmy korzystać. Chcemy, aby nasza firma się rozwijała, dlatego niezwykle istotne jest, żeby działania, które zmierzają do wypozycjonowania naszej strony, zlecić profesjonalistom. Teraz wyjaśnijmy sobie, czym są wyniki wyszukiwania. Gdy wpiszemy dowolne hasło w wyszukiwarce Google, wtedy zwracana są nam wyniki. Najczęściej klikamy w tej strony internetowe, które są na samej górze. Przyjmuje się, że pierwsza pozycja zgrania nawet 30 procent ruchu. To sporo. Wobec tego powinniśmy się bić właśnie o pierwsze trzy pozycje w Google. Oczywiście interesują nas konkretne słowa kluczowe, które można skojarzyć z działalnością naszej firmy. Od tego zależy jakość wejść na naszą stronę. Przecież chcemy, żeby naszą witryną sklepu internetowego odwiedzały osoby, które są zainteresowane naszymi produktami. Wtedy wzrasta szansa na sprzedaż naszego asortymentu.

Dlaczego SEO ma sens? Czym jest Google AdWords?

SEO jest innym określeniem pozycjonowania. Wcześniej opisane zostało, czym jest i na czym polega pozycjonowanie. SEO powinno być pożądane przez firmy, które chcą zwiększyć sprzedaż oraz liczą na stabilność. Pozycjonowanie może zająć wiele miesięcy, jednak gdy już znajdziemy się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google, wtedy będziemy czerpać z tego profity. Kolejnym etapem agencji SEO, której powierzyliśmy obowiązki pozycjonowania naszej witryny, jest stałe utrzymanie się naszej strony wysoko w wynikach wyszukiwania. To się znacząco przełoży na wzrost przychodów naszej firmy. Inaczej sprawa wygląda z AdWords. Jest to platforma reklamowa, która została stworzona przez firmę Google. Można tam tworzyć kampanie reklamowe dla naszej strony internetowej, następnie wybrać słowa kluczowe, określić budżet oraz aktywować reklamę. Ruch na stronę jest natychmiastowy. Tym właśnie różni się SEO od Google AdWords.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl

By admin